torsdag 5 juni 2014

Tidiga morgnar och allmän lycka

Jag väcks varje morgon runt kvart i sex. Har jag tur är det tio i sex. En liten bebis babblar i sängen, först nyvaket glatt och sen mer ilsket beordrande. Okej dags att börja dagen med lite tuttande, en kaffe och sen kickstartar 4-åringen. 

Vi lämnar på förskola varje morgon och på vägen hem tar jag en extra promenad och lyssnar på countrymusik som görig glad. Just nu är min favorit spellistan på Spotify från TV-serien Nashville. Låten A life thats good är en fin påminnelse om hur bra jag har det just nu.

Det är försommar, jag har en liten fin bebis, en fantastisk 4-åring(vi har haft ett bra dagar hemma utan TV och med mer lek), jag har världens bästa man och jag har lyckats gå ner ca 2,5 kilo(yeyh!). Jag har lyckats jogga lite och börjar känna att kroppen är starkare igen efter förlossning och allt. Känns så bra! 

Idag åker vi till landet och hoppas på en fin helg. Hoppas du också får en toppenhelg!

❤️

På storebrors sommarfest

Glass med polkaströssel( det var en hit)

Selfie i hissen


Rostbiff och kikärtssallad: bra lunch!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar