torsdag 20 februari 2014

Hur mycket besök ska vi boka in?

Jag är så stolt över min lilla bebi och vill gärna bjuda in samtliga vänner så snart det bara går för att beundra vår skatt. Men. Mina känslor vs verkligheten och hur mycket man hinner med. Ni vet?

Vi har tagit emot besök ungefär var 3:e dag sen vi kom hem från BB. Det har funkat bra för oss hittills. Jag skulle säga att 2-3 besök i veckan är en lagom nivå. Ingen stress, bara mys och hanterbara små vardagskriser!

Men jag är väldigt glad såhär i efterhand att vi inte bokade in något till BB. Det var guld värt att få de 2 dygnen själva bara vi tre. 

Blomster från mannens jobbkamrater. Very nice!

Mysig lekdräkt från fina vännerna som var här igår på lite kvällsfika.  Kvällsfika är förresten lite underskattat, det är ju jättemysigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar