onsdag 16 april 2014

Påsk, shoppa och resa iväg med bebis

Imorgon börjat påsken, vi är lediga hela familjen från torsdag till måndag. På fredag åker vi till landet. Lite nervöst att åka iväg på första "långresan" med bebin. Man vet aldrig hur de reagerar på bil, miljöombyte mm. Håller tummarna för att allt går bra. 

Jag känner mig lite hängig av oklar anledning men ska ta en Ipren och försöka ta det lugnt. Ikväll ska jag svänga ihop en frozen cheesecake vi ska ta med till landet. Det blir ingen storslagen påskmat det här året, lite varmrökt lax, nån god sås och ägghalvor typ. Måste skaffa fram lite påskgodis också. Jag tror jag fortsätter viktprojektet nästa vecka...

Eftersom jag inte känner det minsta för att ta ut bebisen till några affärer roar jag mig med nätshopping. Det går riktigt bra! Lite för bra kanske. Är helt beroende... 
Mina senaste från HM, MQ och Babyland:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar