torsdag 6 februari 2014

Ett nytt paket och dagens magbild

Dagens höjdpunkt: Hämta mina nya kaffekoppar som kommit från Lantisliv. Det är grått, trist och ingen bebis. Men jag kan iallafall dricka kaffe med stil. Samt en toscabulle. För det är jag värd. Och idag matchar jag till och med kopparna med en av få tröjor som jag kommer i. Ja jag gillar att matcha saker och ting. Tänker sluta skämmas för det, från och med nu. This makes me happy! Så det så. 

Beställde efterlängtade muggar och godisskål från PiP, Chinese Rose White, lim. edition.
Perfekt godisskål för 1 person! I love it.
Sånt här gör mig lycklig: fina paket med fint innehåll. Från Lantisliv
Amningstop från Boob, bästa fyndet på mellandagsrean.



1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad glad jag blir över att läsa att du är nöjd med att ha beställt hos mig, tack för att du delade med dig av det. Jag kommer att kika in här fler gånger och ett stort lycka till när det är dags!
    /Jessica (Lantisliv)

    SvaraRadera